Stroller Premium Bayar Ansuran Murah

Nak beli stroller premium bukan murah harganya, paling tidak kena keluarkan beribu ringgit untuk 1 stroller. Berkualiti tinggi dan high gred menjadikan pilihan utama kesemua ibubapa. Tapi disebabkan harganya yang sangat tinggi berbanding dengan stroller kos rendah, banyak melupakan hasrat untuk memiliki stroller premium.

Stroller Premium Bayar Ansuran Murah

Tapi kalau ikutkan balik logik, stroller premium ini walaupun mahal, ianya boleh bertahan sehingga puluhan tahun. Besinya kerangkanya alloy yang tahan karat serta fabrik yang berkualiti tinggi menyebabkan jangka hayat untuk reput bertahan lama.

Stroller Premium Bayar Murah

Berita baik, sebenarnya nak beli stroller premium pada hari ini tidak perlupun mengeluarkan modal ribuan ringgit. Syarikat Movon Sdn Bhd menawarkan harga stroller dengan kos yang sangat murah bayaran secara ansuran bermula dengan RM60 sahaja sebulan selama 36 bulan.

Bayaran ansuran ini juga merupakan satu inisiatif pihak syarikat khas untuk ibubapa menggunakan rezeki anak sebaik munkin demi keselesaan anak ketika menggunakan stroller. Ya stroller premium menjadi pilihan utama, bukan sahaja selesa malah direka untuk keselamatan.

2 Jenis Stroller Boleh Bayar Ansuran

Setakat hari ini, Movon Sdn Bhd mempunyai 2 buah stroller ditawarkan khas untuk bayaran secara ansuran. Iaitu Strollmate dan TravelMate.

Strollmate stroller direka khas untuk memberikan keselesaan yang lebih kepada anak anda dan TravelMate pula direka khas untuk ibubapa sentiasa travel dimana sahaja, samadan menggunaka kereta atau kapal terbang.

jika anda berminat untuk mendapatkan stroller daripada Movon anda boleh layari produk stroller page movon untuk maklumat lebih lengkap.

👉 TravelMate
👉 StrollMate

Postingan Terkait

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Formulir Kontak

Nama

E-mel *

Mesej *