Ramai Dah Beli Movon Sepena Promosi Merdeka

Selepas pelancaran promosi tidak masuk akal oleh HQ Movon sempena kemerdekaan ke 66 tahun, banyak pelanggan Movon TravelMate Stroller, StrollMate Stroller, MoveMate Car Seat buat pembayaran untuk mengambil peluang promosi ini.

Tengok ni screenshot yang sempat saya share dengan anda.








Banyak lagi sebenarnya, ni sedikit baru share sebagai bukti dah semakin ramai beli sempena promosi merdeka.

Ya hanya bayar RM1 sahaja, dalam 5 masa hari HQ akan proses dokumen permohonan dan buat penghantaran kepada pelanggan.

Sebelum ini, sebagai contoh untuk membeli ansuran sewa beli Movon TravelMate pelanggan perlu membayar RM50 daripada harga asal RM250 sebagai yuran proses dan ditambahkan pula bayaran pendahuluan untuk bulan terakhir sebanyak RM70. Jumlah keseluruhan semasa pendaftaran iaitu RM120 (50+70).

Tapi untuk promosi ini hanya bayaran RM1 sahaja, selepas dokumen berjaya lulus terus HQ proses penghantaran ke rumah pelanggan. Paling best bayaran bulanan hanya RM6.60 sahaja selama 6 bulan pertama. Bulan ke-7 baru mula bayar harga asal iaitu RM70/sebulan selama 36 bulan.

Begitu juga dengan pembelian combo Movon Stroller dan Movon Car Seat, hanya bayar RM1 sahaja semasa pendaftaran dan RM6.60 setiap bulan sehingga bulan ke-6.

Fuh jimat banyak tu.

Bagi yang rasa rugi bayar bulan-bulan dan mempunyai cash, anda boleh beli secara outright. Jika beli outright akan diberikan free gift smart lock bernilai RM2500 + Pampers Premium RM200++ atau cash back RM1000.

Memang ramai tengah beli dan buat bayaran sekarang ni, sebab promosi ni jimat giler-giler. Ramai rakan seperjuangan dan saya sendiri follow-up pelanggan bulan lepas semua dapat "close sales" dengan mudah.

Anda apa lagi? jom dapatkan sekarang juga hari ni sebelum promosi sempena kemerdekaan 66 tahun ini tamat. Rugi tak grab sekarang!

Untuk maklumat detail produk, anda boleh baca disini, di page ini kami sentiasa up to update promosi dan maklumat terkini dalam page produk movon dibawah

👉 Movon TravelMate

👉 Movon StrollMate

👉 Movon MoveMate

Postingan Terkait

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Formulir Kontak

Nama

E-mel *

Mesej *