Movon Travelmate Hanya 19cm je?

Dunia baby stroller dikejutnya dengan kehadiran TravelMate daripada Movon stroller paling ternipis pernah direka buatan 100% Malaysia.

Terpesona Keunikan TravelMate

Setiap kali agen atau HQ siarkan dalam media sosial, ramai ibubapa tertarik akan keunikan stroller TravelMate. Reka bentuk yang cukup premium dan berkualiti tinggi menyebabkan ibubapa terpesona dengan stroller TravelMate ini.

Pilihan Utama Ibubapa

Ye lah mana tidak tertariknya, rekabentuk unik, premium, berkualiti tinggi tinggi, boleh lipat senipis 19cm, boleh dijadikan kerusi makan, memudahkan urusan ketika melancong menyebabkan menjadikan pilihan utama ibubapa.

Harga TravelMate

Premium tentunya harganya sedikit kasar, rata-rata netizen yang berkenan dengan stroller ni, bila tahu harga tidak berpuas hati dengan harganya sebab terlalu mahal untuk sebuah kereta sorong bayi.

Berita baik, pihak Movon HQ telah melancarkan pelan bayar ansuran bulanan serendah RM70 sahaja sebulan, tanpa perlu membayar RM2500.

Pelan Outright (Cash)

Pelan Outright Movon Travelmate


Pelan Ansuran (Sewa Beli)
Pelan Ansuran Movon TravelMate

Walaupun harga mahal, bila adanya pelan bayaran bulanan harga mahal tidak menjadi penghalang kerana nilai yang ada pada stroller ini lebih bernilai tinggi dengan adanya insurans selama 3 tahun, dan kualiti tahan sehingga ke anak cucu.

Berminat nak dapatkan stroller Movon TravelMate? Boleh baca lebih lanjut disini. Saya telah tulis selengkapnya di page ini. 👇

Info Lanjut 👉 Movon Travelmate

Postingan Terkait

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Formulir Kontak

Nama

E-mel *

Mesej *