Stroller Bayar Ansuran Pertama Malaysia

Adakah anda sedang mencari stroller yang mudah dibawa dan kompak untuk perjalanan anda yang seterusnya? Jika ya, maka Movon Travelmate Stroller adalah pilihan yang sempurna untuk anda!

Paling Kompak & Nipis


Stroller Travelmate Movon adalah stroller yang paling kompak di Malaysia. Ia boleh dilipat menjadi ukuran yang sangat kecil, hanya 19 cm tebal. Ini menjadikannya sempurna untuk dibawa dalam bagasi kabin pesawat atau di dalam kereta. Stroller ini juga sangat ringan, hanya seberat 7 kg. Ini menjadikannya mudah untuk didorong dan dibawa ke mana-mana.




Terbaik Untuk Travel


Stroller Travelmate Movon mempunyai banyak ciri yang menjadikannya stroller yang sempurna untuk travel. Ia mempunyai tempat duduk yang boleh disesuaikan, kanopi yang boleh dikembangkan, dan tempat letak kaki yang boleh dilaraskan. Ini memastikan bahawa anak anda akan selesa sepanjang perjalanan. Stroller ini juga mempunyai roda yang besar dan tahan lasak, yang menjadikannya mudah untuk mendorong di atas permukaan yang tidak rata.




Stroller Bayar Ansuran Pertama Malaysia


Anda boleh mula menggunakan stroller Travelmate Movon hari ini dengan hanya membayar ansuran bulanan yang rendah! Hubungi kami hari ini untuk maklumat lanjut.

Antara Faedah Lain

  • Compact dan ringan
  • Mudah dilipat dan dibawa
  • Tempat duduk yang boleh disesuaikan
  • Kanopi yang boleh dikembangkan
  • Tempat letak kaki yang boleh dilaraskan
  • Roda yang besar dan tahan lasak
  • Ansuran bulanan yang rendah

Guarantee

Stroller Travelmate Movon dijamin selama 2-3 tahun.

Harga

Ansuran bulanan serendah RM85.

Dimana boleh beli?

Stroller Travelmate Movon boleh didapati dengan ejen yang sah dan di laman web ini.

Boleh Hubungi

Untuk maklumat lanjut, sila hubungi Movon di 014-5102376 En. Amiruddin atau lawati laman web disini:- https://www.movonstroller.com/p/movon-travelmate-stroller-travel.html

Postingan Terkait

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Formulir Kontak

Nama

E-mel *

Mesej *